Our Customers

Over the years, we have served many loyal customers. We’re proud of our service and would love to hear your feedback and reviews!

Leave us a message here or give us a review on Yelp!

5

5

Fair and honest mechanics they will always give it to you straight with no upselling

Thanks, Matthew, for the excellent referral! Honesty is a cornerstone principle of our business and we don't believe in "upselling" - our objective is to recommend repairs or services that will enhance the safety, reliability and longevity of our customers' vehicles. We appreciate your trust in our team and look forward to your next visit!

- Hotchkiss Auto Repair
5

Fast, friendly, affordable. They also went above and beyond- my trunk was a mess from looking for the spare tire and jack. They put it all back neatly. Thanks guys! I'm sure I'll be back.

5

it is great to work with this team. I refer people to them without any hesitation, as their professionalism and honesty are top notch.

Thanks for the awesome review. When we need complex driveline advice, we will always call your team!

- Hotchkiss Auto Repair
1

BEWARE!!! I walked in to schedule an appointment for service as it’s first come first serve. I explained that I have a Blue Driver diagnostic tool and have found that I have codes P0171 and P0174 codes(lean condition) and that I have a long term fuel trim of 25%(fuel is being added to the engine) at idle. Everything I had researched pointed to a vacuum leak. I told all this information to the gentleman behind the counter(who I believe is the owner). My exact words were “ hopefully it’s just a vacuum leak. “ I scheduled my 1998 Ford Club Wagon van to be dropped off at 8am. After receiving a call that they had diagnosed the problem being my exhaust manifold gaskets, I said I would be right there to discuss the diagnosis. The girl behind the counter attempted to point out the exhaust manifold gaskets as the problem. I began to ask the tech what tests he had performed. He said there were no vacuum leaks. I explained that my long term fuel trim was 25% at idle which means the computer was adding extra fuel to the engine to compensate for the lean condition. He said I was wrong. I explained it again. He then told me a negative condition would mean that my engine was receiving more fuel. At that point I knew it was time to GET MY VEHICLE OUT OF HERE!!! I was willing to listen to the supposed experienced person in the front. After explaining the whole situation he was still trying to convince me that the manifold gasket repair was the correct diagnosis. I asked him “ If I fix the gaskets, that will 100% solve my problems? ” He replied “ Nothing is 100%, but yes. You seem like a pretty knowledgeable guy. Maybe you want to fix the gaskets yourself and let us know if it fixes the issue. “ I then replied, “I can’t believe I have to ask this. Is the tech working on my vehicle even ASE certified? “ He replied “ He’s certified in SOME THINGS. “ ARE YOU KIDDING ME!!! (ASE mechanics must work in the field for 2 years after passing the test to be considered certified) At that point I said “ GET MY VEHICLE DOWN NOW!! Charge me for whatever diagnosis costs you have. “ They did not charge anything for the wrong diagnosis at least but I had a feeling something else could be wrong. I checked under my hood and behold a plastic cover was just sitting there not in the correct place. Not only did they give me the incorrect repair but they actually created more work for me to fix their mistakes. After bringing my vehicle to a reputable repair shop and giving them the same information, they performed a SMOKE TEST which is the proper procedure for a suspected vacuum leak and low and behold….wait for it….IT WAS A VACUUM LEAK!!!!! Nothing has been done to my manifold gaskets and my long term trim is back down to zero. 100% effective repair. TO REVIEW: Didn’t listen to the customer Incorrect diagnosis Reinforced the wrong repairs Told customer to perform wrong repairs themselves Non certified techs (not mechanics) Incorrect reassembly Dirty fingerprints left on dog house NOT QUALITY If the owner or shop does decide to respond to this review, specifically point out where I lied or misrepresented myself. If not, admit “ EVERYTHING THIS GENTLEMAN HAS SAID IS CORRECT, WE BLEW THIS ONE, AND WE APOLOGIZE. “

We sincerely apologize for your experience. There were certainly areas where we could have provided better service and for that we regret it. We will continue focusing on improving our business and the technical capabilities of our staff. Continuous improvement is a central tenant of our shop over multiple decades because we recognize mistakes are occasionally made... yet how we remedy them speaks to our character and the reason we maintain a loyal customer base. That said, you were rude to multiple members of our team and even as we tried to alleviate the situation, you continued to berate us. It's almost like you were itching to pick a fight with someone that day. We treat all our customers with respect and your lack of decency and temper was shocking to us. We did not charge you because we recognize we should have done better and also we do not care for customers that lack decency and grace with our shop. Regardless, we wish you the best.

- Hotchkiss Auto Repair
5

Friendly costumer service the owner is a great guy who is willing to help you out always

Thanks for your trust in our team and kind words. We treat our customers like neighbors and try our best to provide excellent service and repairs every time! We look forward to your next visit.

- Hotchkiss Auto Repair
5

Great price, fast repair time and very professional staff!

5

Let me start by saying, that I NEVER write reviews. But I need to share my car story. I bought a used car for my daughter going off to college from our neighborhood FB page, during a pandemic. it was the only car we looked at, and bought it on the spot knowing repairs were needed. My bad on that end. We brought it to Hotchkiss for the fixes we knew about, and they found many many more. Like oil leaks and bad valves, the kind of repairs that makes you weep under your sunglasses and face mask. Everything got fixed, but when I went to get the emissions the check engine light kept coming on. Hotchkiss found the problem and fixed it (at no cost, btw) so we could pass the emissions and my daughter could happily head up to college with her new found freedom. But the story doesn't stop there. While up at Fort Collins, 2 of the break lights went out (because everything goes out on old cars after you buy them, right?) I found an auto shop in FOCO because I wanted to get it fixed asap because break lights seem pretty important. During their assessment, they identified another oil leak near the oil pan that needed to be fixed. They gave me an estimate, but this time I wanted to take it back to Hotchkiss. When I called to schedule the appt at Hotchkiss, they remembered me (slightly embarrassing) and got me scheduled the next day. They performed a routine oil change, tire rotation, new wiper blades and fixed the new oil pan leak. But what was awesome was that they found that the valves they replaced before were slightly leaking (again, because i'm cursed with this car) and replaced them under warranty. All of this work was cheaper than the estimate up in FOCO. So while I still kick my self on buying this car, Hotchkiss did a great job and eased my used car anxiety. And my daughter loves the car.

5

Hotchkiss is always a pleasure to deal with. They are honest and trustworthy, and their prices are reasonable. Everyone is great to work with and the quality of their repair work is top-notch. I would much rather bring my car to them than anywhere else.

5

If I could give this place 10 stars I would! They are friendly, honest, timely and fair - I always know when I leave my car that it is in the best hands and I will not be ripped off. I will never take my car anywhere else!